72 v.gins

Jag har gjort det igen. Jag har bevisat att jag inte är gordon ramsey, per moberg eller jamie oliver. Min kladdkaka spenderade för många minuter i ugnen. Närmare bestämt tjugo. Och bränd blev den inte heller. Jag undrar om det innebär att jag gjort ännu mer fel. Lego har i alla fall helt spårat ur. Det är liksom ingen klass längre. Men trots det tråkiga legot var det party på stan. En småbarnspappa stod och bråkade med två poliser. Sen kom det två till. Sen kom mamman. Sen försvann ett barn och mamman och en polis. Sen slutade de fyra herrarna skrika åt varandra och allt blev tråkigt igen. Nu har jag huvudvärk och för många galgar och för lite klädställning. Det här rummet kommer aldrig att lyckas.


ebba
ibland har jag kladdkaka i ugnen i fyrtio minuter!!!!!!!!det funkar faktiskt, den blir kladdig mot alla odds
http://ebbaelisabeth.blogg.se/
2009-10-07 • 16:36:43


klas
ja den var inne i fyrtio fast det stod tjugo i receptet. men jag smakade nu och den blev typ perfekt!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-10-07 • 16:44:55



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0