den döende dandyn

Nu är det tomt. Jag bar nyss ut de sista kassarna med skit som aldrig mer ska komma in i mitt rum igen. Det är skönt. Sååååååååå skönt. Fast det är inte direkt klart. Jag har fyra stora äckliga fula möbler kvar att kasta ut. Man kanske borde göra det lite dramatiskt. Ut genom fönstret med skiten. Det skulle bli en fin brädhög på gården. Så kan man bjuda in till marshmallowsparty i höstnatten. Men stackars fönster. Trappen får ta skiten. Eller så säljer jag det. Mmmmmmm pengar...... Trappen får fortfarande ta skiten. Vad kul att kasta ut alla möbler. Allt skulle stå på golvet. Jag skulle känna mig som moby. Nu måste jag ta hand om det sista. Och skriva en lapp. En liten liten lapp. Den ska jag lägga i mitt nya halsband. Så kan jag leka att det är film och plocka fram den i exakt rätt läge och läsa lappen och oj vad cheeeeeeeesy det ska vara. Pepparkakorna är slut och jag vill ha sushi.


olan
vill se ditt "nya rum" :D
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-10-06 • 18:16:15


olaf
sv jag kan hjälpa dig kasta in möbler sen :D säg till när du har kommit till det skeendet i planen
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-10-06 • 20:10:09



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0