navl

Det var ingen cancerknöl. Jag har inte cancer i örat. Jag fårstår att ni varit oerhört oroliga men jag kan idag bekräfta att läget är stabilt. Jag kommer att överleva. Jag vet att ni älskar det. Jag är grå, grå och grå och känner på mig att mamma fyller år idag. Jag känner på mig att mamma och pappa åker till gran canaria vilket innebär att jag är ensam hemma från lördag eftermiddag. Halva veckan ska jag dock spendera i stockholm och se muse. Det här är ett problem. Jag har fortfarande inget boende. Och jag tänker inte bo på en gräsmatta, på en tågstation, i en övergiven pool, under en bil, i en container eller utanför ett dagis. Jag tänker inte heller panta burkar, om jag nu skulle få för mig det.


Olof
det finns ett nattöppet apotek vid centralen :D annars har mamma en kompis som hyr ut ett rum för 40 kr/natt typ. ligger dock lite utanför, i skarpnäck. men det går tbana dit om jag inte minns fel. hon kan ju höra med honom om du vill? =)
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-10-15 • 18:34:54



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0