shitdisco

Kapten klantskalle, check. Jag är tillbaka. Jag har blivit en klant, en drummel. Jag har börjat ramla på saker, av saker, i saker, ur saker. Jag har börjat slå mig själv med saker, jag går in i allt med mina glasögon, jag tappar saker och jag har definitivt inte koll på ett kök. Jag tror allt började i söndags. Allt gick fel. En mild vecka men idag var jag tillbaka igen. Toppen var när jag missade bänken i korridoren. Toppen för ebba hanna och axel i alla fall. Det är alltså så man gör människor glada. Jag blev glad av mitt lego jag köpte idag. En riktigt värd investering. Och förresten så borde det vara jobbigt att ha stövlar som är så höga att dom skär upp i bajjan. Dom lär ju inte gå att ställa ifrån sig snyggt, dom kommer ju bara se ut som döda överkörda trötta uttrar, typ.


ebba
sitter här och skrattar högt åt bänkincidenten...och nerskjutningen. har ont i magen.......bilden är fastetsad på min näthinna
http://ebbaelisabeth.blogg.se/
2009-10-08 • 22:46:05


klas
okej jag erkänner det var väldigt kul!!!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-10-08 • 23:27:52



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0