tändsticksstolar

Jag tänker inte be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Den är inte dålig. Den är skitbra. Och nokia stämmer apple och det är jättemånga pengar och jag gillar det. Och jag älskar muse. Så jag älskar. Det var en underbar konsert och jag lät bli att stå längst fram i mitten. Jag upplever hellre en underbar konsert utan svettiga, luktande, brölande idioter som gnuggar sig fram med sina fjuniga bröst och som aldrig kommit i kontakt med ordet medmänsklighet. Ja tänk om folk kunde nöja sig med att ha en bra plats istället för att jävlas med att stå typ längst fram i mitten där alla ändå inte får plats. Och om det skulle vara så att broder tuck står där längst fram som en ladugårdsvägg och gör det totalt, väldigt och jättemycket omöjligt att ens få en skymt av scenen spelar det ingen roll, det viktigaste är ju att stå längst fram i mitten. Det är egentligen inte mitt problem om dessa vill ägna hela konserten att få en bra plats, så länge jag inst störs av det. Jag stod långt fram ute till höger. Jag stördes inte av något och hade det sjukt bra. Eller okej, jag störde mig lite på de två bönderna några meter framför jag döpte till full och fullare, som nästan lyckades starta en moshpit genom att endast försöka stå still. Och hon den där som såg lite för mycket ut som en spanjor från 90-talet och dansade lite för mycket som en spanjor från 90-talet. Och den kortväxta postorderfrun med underbettet. Förutom dessa... varelser, var jag odödlig. Och desto mer jag tänker tillbaka på konserten desto bättre var den. Muse är muse. Nu ska jag byta kalsonger.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0