27

Jag är död jag är sjuk jag är handlingsförlamad. Gjorde tre tappra försök att gå upp mellan klockan nio och elva. Efter sista försöket betämde jag mig för att inte lämna mitt rum mer än för mat den här dagen. Min kropp gjorde mest bara ont och var allt annat än samarbetsvillig. Till slut lyckades jag få med min kropp till köket för frukost och kaffe men det blev inte mycket bättring. Fast det går lättare att sitta upp nu i alla fall. Såhär någon timme efter kraftprövningen har mitt huvud börjat ge upp också. Nu väntar jag bara på febern. Och diagnosen. Svinfluuuuuuuu. Ska det va så ska det va. Annars tycker jag någon borde uppfinna en fottork. Vad är det för dum människa som inte gjort det och vad är det för smart människa som inte gjort det. Hur skönt vore det inte att ha typ som en handtork fast fottork. Det är bara att kliva ur duschen, trycka på en knapp och vips så är fötterna torrblåsta. Någonting jag borde ta på mig om jag får svininflunsa. Och har jag lite tur överlever jag och får ett uppslag i expressen eller kanske hamnar på förstasidan på blogg.se så att alla kan få läsa om hur det är att ha denna förrädiska sjukdom som kommer ta kål på mänskligheten. Det måste vara otroligt intressant att läsa en blogg som handlar om att ha svininfluensan. "Idag låg jag i min säng. Jag frågade om mamma kunde komma med ett glas vatten. Mamma kom med ett glas vatten." Men blogga flitigt nu. 21 december 2012 kommer alla vara döda.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0