gay bar

Nu blev sur. Jag har hittat ett klipp på toutube med en seriös inspelning från en death from above 1979-konsert. Det gör mig inte alls sur. Men publiken rörde sig inte en enda gång under låten. Det gör mig sur. Det gör mig nästan arg. Dom förtjänar inte att vara där. Jag skulle varit där. Jag skulle sett dom live. Jag skulle inte stått still och jag skulle älskat det. Men nu får jag aldrig göra det. Jag tror jag har bestämt mig för att det är ett av de bästa band som någonsin existerat. I alla fall häftigaste. Nu har jag nog ett femtiotal album på ingång till mina överfulla diskar. Under tiden går jag och duschar. Sen får jag min mp3 och sen blir det frulle i berlin. Fred ut


Klara
Min blogg kanske ska heta -till Klas, istället. Fast det hade varit fånigt.
http://klaraspanikblogg.blogg.se/
2009-09-06 • 12:28:53



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0