mk ultra

Jag sov tills jag svettades och jag svettades tills jag vaknade. Kände mig galet sjuk men jag åt nyss så jag lever lite igen. Jag har varit galet trött hela dagen. Vi kanske la oss för sent igår. Eller så gjorde vi inte det. Vi satt hos josefine och var mysfulla och rökte vattenpipa. Vi satt på balkongen utan att dö och vi plattade hår. Idag har vi istället gjort ingenting.  Fast ingenting på ett ganska skönt sätt. Så man ändå kan trivas med att inte göra någonting. Det fanns inte riktigt någon energi för att vara engagerad i något. Det var lite sol och nästan sommar. Jag låg på golvet och tittade på josefine när hon målade av mig. Det var fint. Det var nog bäst den här helgen. Så kom jag på vårat nya bandnamn. Go fly a kite. Jag ska bli rockstjärna och josefine ska bli konstnär. Sen ska vi bli konstiga.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0