no see long time

Jag gillar att vara en second hand-hora. Jag gillar att köpa billiga kläder. Jag förstår inte hur jag en gång i tiden handlade svindyra kläder bara för att det fanns ett märke på dom. Men det finns väl perioder för det mesta. Imorgon ska jag bli en liten pojke igen. Då måste jag börja åka åka till borlänge igen om jag nödvändigtvis måste ha billig folköl. Eller så låter jag bli att köpa billig folköl. Då åker jag hellre till borlänge och köper billiga kläder. Jag blev ju trots allt lite utklassad idag. Men jag är nöjd. Kanske mest nöjd med skorna som inte ens var till mig. Kanske mest nöjd med att jag har så mycket pengar kvar. Kanske för att jag börjat sluta röka så mycket. Verkligen för att jag slutat röka så mycket. Imorgon kommer jag ändå inte hinna det. Jag kommer inte hinna äta, cykla, höra, duscha, dansa, skutta, tänka, kissa eller bajsa heller. Känns det som. Eller så göra jag det. Kommer nog ändå hoppa över några moment. Så upptagen kan jag verkligen inte vara. Jag börjar med att göra en redovisning, sen får resten lösa sig. Nu ska jag sova. Efter scrubs.

Frågelådan är över.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0