screenager

Det känns som att min dator mest jobbar på nätterna när jag är pirat. Det känns som att jag är mest pirat när jag sover. Det känns lite konstigt att komma hit och sätta sig mindre ofta eller mer sällan än vanligt. Det känns nog skönt. Det hänger åtminstonde tio nya galgar på min klädställning. Imorgon ska jag se lite mer golv. Imorgon vill jag kasta ut alla möbler. Imorgon vill jag ha mina nya skor. Mina fötter vill nog inte det. Men jag tror de kan bli riktigt bra vänner om de umgås ganska intensivt ett tag. Det kanske finns mer hopp imorgon för idag tappade jag hoppet ett tag. Inte hoppet för mina fötter utan för mänskligheten. Fast det finns ju inte. Men ibland glömmer jag bort att det inte finns. Det blir kanske en bra vecka ändå. Jag är nog glad ändå. Jag är van. Så ska jag kanske bli mer formell igen. Det är inte lika svårt. Jag är trött. Det här går riktigt bra känner jag. Nu ska jag sova.

Jag och josefine är ett snyggt par



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0