trubbel

Finns en bra sak med att städa. Alla dessa pengar som dyker upp. Jag har hittat sju hundra pengar. Annars har jag mest hittat skräp. Tre fulla soppåsar efter golvet och skrivbordet. Jag räknar med minst tre till. Det känns oerhört skönt att göra sig av med all gammal skit man har sparat utan att veta riktigt varför. Jag vill inte bli en tant som bakar torra kakor och påstår att det var bättre för. Jag vill slänga allt. Allt utom vissa saker. Allt utom det som faktiskt är värt och gör mig glad när jag tänker tillbaka. Nu får mitt rum stå halvklart. Fast inte ens halvklart, typ två fjärdedelar. Nu ska jag byta kläder och tvinga på mig ett par skor och cykla en uppförsbacke till ett hus jag gillar.


olix
om du slänger kläder, låt mig kolla på plaggen först hehe
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-09-30 • 17:15:17



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0