häst, flodhäst

Det finns inget att skriva, därför skriver jag inte. Precis lika motsägelsefullt som det mesta med mig. Och alltid med förklaringen att i mitt fall är det befogat eftersom jag är medveten om det, ungefär som nu.

Fast man skulle kunna säga att en lastbil guiness vore det ultimata biståndet till fattiga länder. Mat och glädje i ett.

För mer kontinuerlig uppdatering kanske skulle göra det till en konceptblogg istället, och skriva den som om läsarna var min publik, och alltid avslute med en fråga. Jag skulle kunna göra en kaffeblogg, och skriva om hur många koppar kaffe jag dricker om dagen, så alla kan se om jag faktiskt dricker så mycket kaffe som jag påstår, det är ju hippt. Sen skulle jag kunna utveckla den och skriva kafferecept och recensioner av olika caféer och vilka som har den bästa latten. Fast det går inte, jag är indie, jag dricker endast svart.


olis
snälla, gör din blogg till en kaffeblogg. eller skapa en ny som skulle heta klaskalaskaffe.blogg.se typ. skulle SÅ läsa den
http://tenminutedream.blogg.se/
2010-04-08 • 13:38:15


klas
må hända
2010-04-08 • 17:00:41


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0