krupp

Trots elva timmars sömn i natt blev jag inte levande, kanske lite av kaffe så jag lyckades gå hem från berget. Men i t-shirt gick det inte att klaga. Skönt att det fortsätter så här ett tag, vädret alltså. Hörde att det skulle hålla sig till helgen, och sen typ kasst igen, men det gör mig inget, ska ändå spendera helgen i en studio, vi har en demo på gång. Annars så ska man inte stoppa knäckebröd i ögat. Det var som sagt sol idag, och förutom den har jag varit ganska effektiv. Jag har rättat till min studentmössa, deklarerat(!!!!!!!!!!!!!!!!(tror jag)), hämtat ut en filmrulle (lyckades trippelexponera några av bilderna, blev ballt), åkt skateboard och börjat hata parenteser. Josefine borde vara på väg hit och jag dricker vatten, sjukt mycket vatten, jag gillar vatten. Och josefine.


ebba
sv: serri? varför stressar alla upp mig så då??????? hatar_allt_och_alla
http://ebbaelisabeth.blogg.se/
2010-04-12 • 23:07:50


Pederthale
I love this page.
http://pederthale.blog13.com
2011-01-03 • 18:21:47



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0