nu ska vi bygga... vapen?

Jag har hittat en blomma i köket. Eller jag visste redan att den fanns där, precis som alla andra blommor jag fått i uppgift att vattna under två veckor, stackars blommor. Upptäckten med blomman i kökat var ju inte blomman i sig, det var att den ändrat utseende. Såg lite luddig och spöklik ut på långt håll, kollade närmre, och visst var det något som inte stämde. Spindlar, jag har aldrig någonsin i hela mitt liv sett så mycket spindlar! Hela blomman var som ett nät som rörde sig, små jävla spindlar med för många ben och för många ögon och på tok för många syskon. Hundratals, tusentals. Mitt huvud lägger upp ett scenario i stil med eight leddeg freaks, fantastisk skitfilm, och jag funderar på att börja samla vapen. Hade varit lite ballt att slåss mot en gigantisk spindel. Annars brukar jag mest drömma om att slåss mot en orm med en handduk.


ebba
uuuhhhhhhhhhh
http://ebbaelisabeth.blogg.se/
2010-08-06 • 10:12:18


Bablin
Har ormen en handduk, eller är det du som har den?
2010-08-12 • 15:03:24

klas
givetvis är det jag som har den
2010-08-12 • 16:15:17


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0