blåsning

Nu kommer en sak som är jävligt på tapeten. Det handlar om kiss, men vi har kakel i badrummet så det är lugnt. Jag var ute för ett tag sen och rökte. Jag tror jag såg ganska cool ut när jag rökte idag, annars vore det ju ingen mening. Passade på att köpa en trasig och billig jacka. Tillbaka till kisset. Under vissa perioder är det ganska återkommande att tjejer klagar på hur enkelt det är för killar att kissa. Det sker oftast under sommarhalvåret, då man sitter i en park och förtär alkoholhaltiga drycker i trevligt sällskap. Vi killar ställer oss oftast vid närmaste träd eller buske och tömmer oss på folkölen som runnit rätt igenom kroppen. Väldigt enkelt. Så där kan jag väl förstå att tjejer klagar då de måste plaska igenom vårat kiss för att placera sig inuti busken för att kissa. Å andra sidan förstår jag inte riktigt vitsen med det, men det är något som mest blivit, att tjejer kombinerar kiss och kurragömma. Här kommer grejen som ni aldrig tänk på när ni klagar flickor. Som jag nämde tidigare var jag ute, jag hade inga vantar. Händerna blir kalla utan vantar. Det är inte kul att vidröra snoppen med iskalla händer. Det är ett ångestladdat helvete att kissa i vintertid. Så gör det lite extra bekvämt för er när ni kissar under vintern, så kan ni stoppa undan klagomålen till sommaren.


Anonym
min penis frös till is och ramlade av sist jag kissade ute. du har helt rätt
2010-02-24 • 11:31:03


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0