fnöl

Det finns väldigt många saker att göra när man är sjuk. För lite sjuk för att bara ligga i sängen och för mycket sjuk för att beblanda sig med skolan. Jag väljer oftast att göra ingenting.

Allt är ganska ointressant. Allt jag inte gör varvar jag med virtuellt dödande, typ. Det är ganska skönt. Problemet är att jag stöter på människor där också men dessa kan endast tre ord, fuck, you och noob. Jag gillar det. Det är en primitiv och skön kommunikation.

Fast jag läser en bok, den är intressant. Jag tror inte den gör mig klokare men jag tycker om den.

Vädret tänker jag inte belysa för det gör det så bra själv. Men det sitter en katt i trädet utanför, den ser oerhört dum ut. Jag hoppas den fastnar där uppe, så brandkåren får komma. Än roligare vore om surdegen till granne klättrar stege, faller, dör. Jag tror jag varit inomhus för länge.

Jag är på bra humör, jag hoppas det framgår



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0