igårbatjoff

Det är endast efter klockan på natten man ser kaffefläckarna mellan tangenterna på tangentbordet. Men vad gör det tänkte jag och satte ett häftstift i armen. Egentligen tänkte jag det långt efter häftstiftet. Jag kände här om dagen på biologin att jag ville lära mig något i skolan. Jag tänkte därför kolla om det gjorde ont att häfta sig själv i handen med en häftapparat. Häftapparat. Slut på stift. Planen lades på hyllan men togs upp och genomfördes för ungefär tre timmar sen. Efter lite funderande hurvida det skulle genomföras och vart jag skulle sätta det tänkte jag att det var bäst att inte tänka och drämde till. Vips så satt det ett häftstift i min arm. Det låter kanske dumt. Det är det inte. Jag har inte lärt mig någonting, förutom eventuellt att det är kul att genomföra impulser.


ebba
...klas..
http://ebbaelisabeth.blogg.se/
2010-01-23 • 13:03:58



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0