lobotom-iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jag tänkte släppa det här med att skriva om kaffe efter nedläggningen av klaskalaskaffe. Men nu måste jag berätta att kaffet har tappat sin effekt. Det enda kaffe gör nu för tiden är att ta en till en normal nivå, det är en grund för att genomlida dagen som människa. Dricker man inte kaffe på morgonen är det kört. Men att dricka kaffe för att bli pigg är helt uteslutet, häller man i sig två kannor (läs: FRESH POTS!) på en eftermiddag resulterar det bara i en ostabil mage. Det här brukar inte hindra mig från att försöka.

Köpte en konstig damjacka idag, vet inte varför, typ kompensation för allt rationellt studerande. Jag måste nog kompensera min jacka nu, och vara effektiv så jag kanske kan vara med på countdown.


hanna
sv: hehehe jovars
http://hannabjoorklund.blogg.se/
2010-05-11 • 14:30:20



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0