maaaaaye 99

Ligger fem arbeten back den här veckan, efter min naiva berätning att göra ett om dagen. Känns ganska illa att åsidosätta allt för att klara av skolan, när jag ändå inte presterar. Josefines pennor kommer garanterat ta slut snart för istället för att umgås ligger hon mest bara på min säng och målar när jag försöker göra något men ständigt smiter in på facebook. Hon gör många fina bilder i alla, det är positivt. Att umgås med andra kommer inte på fråga. Jag är isolerad i mitt hus tills jag är klar. Jag är en erfaren hycklare men jag ska inte svika min studentmössa, som trots allt säger jättefärdig. Jag har något att leva upp till, men det är lite skönt att jag la till panik på den. Tar på mig den och sätter upp riktlinjer för dagen; hitta en låt att spela in till projektarbetet (antagligen något av fina fina andy hull), lära mig engelska, skriva färdigt minst ett miljöarbete, sy i den potentiella studentkostymen. Det känns faktiskt rimligt.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0