att sälja sig

Kan inte minnas om jag nämnt att jag köpt min andra bok någonsin. Jag har i alla fall köpt min andra bok någonsin, för någon vecka sen. Har förvisso inte läst ut den förra jag köpte men när jag hittade den här kände jag att det var dags för en till. Hej! Mitt namn är Elton Persson heter den. Martin svensson har skrivit den, och ja, det är yeah yeah wow wow-martin, men jag känner att det finns hopp. Jag menar nina rochelle är ju fantastiska så det verkar som att han växte upp från popträsket. En som däremot inte växer alls är viktor norén, ner i popträsket, upp på flickrumsväggarna. Men jag ska inte ta mig vatten över huvudet, rätt vad det är så sitter väl även jag där och lyssnar på viktorius när jag klistrar paljetter på doftande brevpapper samtidigt som han vakar över mig från min vägg. över och ut


Ann
Det var faktiskt som svar på en direkt fråga om han ville bli en flickrumsidol som han svarade -Ja jag hade själv idoler på väggen i mitt pojkrum och skulle inte ha något emot att vara flick-eller pojkrumsidol - det betyder inte att han själv tog upp den frågan. Sen sattes den som rubrik - typisk tidningar. Viktor är respekterad på indiemusiksajter utomlands i samma andetag som Robyn och Annie så döm inte ut honom på förhand.
2010-11-24 • 23:30:56

klas
Hej ann. Jag vill att du ska veta att det var precis just det där jag menade, jag ger nämligen blanka fan i om han besvarade en fråga, eller gick ut med det på egen hand. Jag har läst artikeln, och jag minns inte rubriken. Att han är respekterad på "indiemusiksajter" har inget som helst med min uppfattning att göra. Robyn har i alla fall kämpat med sin jobbiga musik och gjort samma grej sen 90-talet för att till slut få sig en hype, annie har jag aldrig någonsin hört talats om och jag är inte intresserad heller, men viktor, han tar på sig en peruk och lossar lite på strumpebandet. Vi kallar det sellout
http://germsofperfection.blogg.se/
2010-11-25 • 13:50:05



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0