en torsdag i någon annans liv

Var ute och cyklade i natt klockan fyra och lyssnade på bach, har verkligen fått upp ett öra för den snubben. Annars hade vi spelning med go fly a kite igår, fantastiskt och kul, och efter nyår får vi ny replokal, fantastiskt och kul. Idag åkte josefine till spanien, inte fantastiskt och kul. Eventuellt för henne. Även om spelningen igår var väldigt rolig kan händelsen som utspelade sig på vägen dit ha toppat den. Jag traskar mot arenan och ser lite coolare ut än vad jag faktiskt är, en liten pojke cyklar upp jämsides och säger tja! Jag hejar tillbaka varav han fortsätter att från om jag gillar hårdrock (redan nu känns det som att killen ser upp till mig) och jag svarade att jag givetvis kunde tänka mig att lyssna på hårdrock men för stunden föredrog klassisk musik. Pojken stannade sin cykel och såg vilsen ut, jag har inte sett honom sen dess.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0